zaterdag 24 mei 2014

october 2011 hold on.... heb ik overslagen, het wordt dan AUGUST 2011 ... overslaan kan kloppen want ik was druk bezig met het organiseren van een bedrijfsreunie te Nieuw Vennep in november ... dus niet overgeslagen (blijkt achteraf), bijgewerkt: OKTOBER 2011

5.   Katy Perry - The One that Got Away  
14. Whiz Khalifa + Snoop Dog + Bruno Marrs - Young, Wild & Free 
15. Toby Keith - Red Solo Cup... een countrysong zo hoog in de BB komt niet al te vaak voor 
21. Jesse J - Domino... stemverschil met Katy?

22. Rihanna - You Da One
34. Drake ft. Nicki Minaj - Make me Proud... sure do Lady Gaga - Marry the Night
40. 
Tyga - Rack City ... op de rest van de BB kom ik terug, eerst ff de Nederlandse Top 40 

Nederlandse Top 40 2012 week 1
1. Sandro Silva & Quintino - Epic... dit is (dus) niet het type geluid dat de Amerikaanse markt domineert 
2. Gers Pardoel - Ik Neem je Mee 
4. Birdy - Skinny Love

6. Studiokillers - Ode to the Bouncer 
9. Glennis Grace & Edwin Evers - Wil je niet nog een nacht?.... opmerking over Edwin overigens: hij zal zanglessen hebben genomen waarschijnlijk... als radiojock één der besten (ik ben ook radiojock geweest... ik zeg geweest) 
11. Guus Meeuwis - Nergens zonder jou
20. Tinie Tempah ft. Ester Dean - Love Suicide... leuke platen dit allemaal! ...like this record very!
21. Calvin Harris - Feel so Close.... like this too
22. Taio Cruz/Flo Rida - Hangover ... never problem with it
35. BLØF & Sabrina Starke - Meer kan het niet zijn 
 .. wat vind ik ervan? zomer 2002 ben ik er geweest (Alkmaar met Maurice) met in het voorprogramma de Haarlemse Kirsten (was ook niet verkeerd... op youtube niet te vinden) 
36. Smith & Burrows - When the Thames Froze
 
38. 
Snow Patrol - In the End

40. Maroon 5 - Move Like Jagger... ff m'n bril opzetten: 26 weken genoteerd? een zomerhit dus uit 2011
70. Skrillex - Scary Monsters and Nice Sprites... vooral ook luisteren: Kyoto... meer Skrillex? Rock'n Roll... nog eentje:Summit


71. Avicii - Levels (video) 
72. 
Flo Rida ft. Sia - Wild Ones ... plaat valt op
89. Florence + the Machine - Shake it Out 

90. Will I Am ft. Mick Jagger & Jennifer Lopez - T.H.E. (The Hardest Ever) (awesome clip!)... opmerking: dit zal geen succes in Nederland worden, net als dit: Imma Be... nee, het Nederlandse publiek wil alleen maar DIT 
93. Edens Edge - Amen... opmerking (begrijpelijk?)... waarom laat ik al die countysongs hier weg en laat ik dit juist staan? 
98. B.o.B. ft. Andre 3000 - Play the Guitar
 (debut) 
99. 
Ellie Goulding - Lights


Geen opmerkingen:

Een reactie posten